Yey!!!

Ja fan vad jag är glad idag!! Trots att våra kära små barn hållt låda precis HELA natten!! :D Alla bitarna faller på plats nu, jag spenderar ingen onödigt tid och energi på en massa trams och allt känns bara skitbra!!! På Onsdag får vi två fin-fina besök båda långfärda besök!!! Ett på dagen och ett på kvällen och det ser jag VÄLDIGT mycket fram mot!!! Ena besöket har jag inte träffat på MÅNGA år så det är väldigt speciellt för mig!! *HAPPY* Det andra besöket kommer från utlandet!! ;D

Det finns lite som kommer kunna rubba min sinnestämning känner jag och idag ska jag fan VÄCK med en massa grejjer som jag ändå inte orkar damma! UT med det gamla (och in med det nya)

Få se om jag kan få till det att gå ut och filma hundarna idag så deras uppfödare kan få lite hum om hur de rör sig och är till sätt osv.. Fast vädret är ju sååå tråkigt!! Grått och dimmigt! KANSKE blir det bättre väder för det imorgon. Ute ska de ju alltid busa så mycket så jag lär få ta dom en och en i stället!

Nåja, ska jag få något gjort så får jag sätta fart nu! TJING!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0