Nattuggla.

Det är inte bara hemma som man bör städa.. Datorn och internet inte att förglömma!! Det känns rätt bra att städa där också!! Shit vad man samlar på sig skit!! Imorgon är det upp mitt i natten igen, inte riktigt min favvo-tid! Jag vet när jag jobbade nätter.. det var den absolut bästa tiden att vara vaken på! Jag känner mig alltid mest kreativ sent på kvällen och natten. Så har det alltid varit också! Jag kommer så väl ihåg när jag och Åsa var ute på nätterna och hittade på hyss. :D Men då var vi ju tonåringar förstås.

Ja jag har ju glömt berätta om vaccineringen. Det gick helt friktionsfritt, inte ett enda gnäll eller pip! Duktig liten flicka!! Hon växer och växer också och väger idag 13,4 kg rätt bra vikt för en 13 veckors valp måste jag säga.. och nu börjar Kabban se liten ut. :D Ja hon är inte övergödd heller.. jag gillar inte att ha feta hundar och är rätt övertygad om att när det gäller stora raser så vill folk gärna ha mer vikt på hundarna så det blir nog lätt övergödning om man fastnar på vikten. Tunga hundar = grova hundar.

Filip var här i förrgår, han är lite kär i Presan och Enya i synnerhet så det verkar som att han vill följa med på träff! Jag ska nog konvertera honom.. Eller, Enya får göra jobbet! Hon är på god väg och Filip verkar ha rätt klart för sig vad som är en fin Presa. Han har sett endel bilder och han har samma smak som mig fast han inte är insatt i rasen. :D

Ikväll ska jag förbi Jessica, myyys-pyys!!


Jag bjussar på några bilder från innan i kväll för nu hinner jag inte skriva så mycket mer!






Söta Freya och Edda.



Enya ville också vara med och bada. :D

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0