Weeee!! :D

FY FASEN vad kul det är ibland!! :D Det är så sjukt skönt med medvind!! Saker faller på plats, bra saker verkar avlösa varandra nu och jag... klagar INTE!! ;D
Karma är underbart!! <3  

Ja jag tänkte på något här för någon dag sedan.. Jante-lagen.. vilket piss det är egentligen!! Jag menar, varför ska man INTE tro/tycka att man är något? Varför ska man INTE anse sig vara bättre än andra bara för att vara blygsam? Äh.. fuck that! Jag anser då definitivt att jag är något och dessutom bra mycket bättre än många jag känner till.. Så ÄR det bara!! Jag stolt över det och tänker absolut inte be om ursäkt för det heller! Like it or not. 
Mår man dåligt av det så tvingar jag inte direkt någon att hänga kvar. Nä, jag förstår verkligen inte detta med att man ska "ha dåligt självförtroende" och hålla på att trycka ner sig själv eller inte kunna vara stolt över det man ÄR stolt över för det passar sig inte? Håller man på så, så begränsar man ju sig själv hela tiden.. och dessutom sätter man dålig prägel i den kommande generationen/generationerna också. Näe, jante-lagen är bara trams faktiskt i min mening.


Jag fick lite bilder igår från Norge-resan som jag tänkte bjuda på.


K9Madness Dina och Freya. "Pussamååra" som Freya säger om eskimå-puss.


Hugo och K9Madness Dina gosar. Finaste <3


Vackraste Enya! <3



Underbaraste!!


Jag är SÅÅÅÅ EVIGT tacksam för att Enya ser ut som hon gör!! Det finns ju hundar med ögon och läppar som hänger ner som... Ja, jag vet inte VAD jag ska likna det med egentligen. Ser skitfult ut i vart fall.. som en försupen hund som sålt smöret och tappat pengarna. xD Hihi!!! Bara tragiskt rätt och slätt.

Sen ska vi ju inte glömma Enyas ögon.. vilken intensiv och vaken blick.. vilka otroligt vackra ögon!! <3 JA... jag ÄR helt förälskad i henne. ;D

Nåja, nu har jag bjudit på rent och skärt ögongodis! Var nu inte avundsjuk på mig, det är oattraktivt och glöm inte att sura människor blir extra fula så LEEE!!!! ;P

På återseende!

PEACE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0