23 Mars.

Ja det har gått ett tag sedan jag skrev sist.. Det har blivit vår här i Skåne, ja i Helsingborg i alla fall. Freya har ÄNTLIGEN blivit frisk och börjat på dagis igen, igår. Edda, sötungen gör som hon gör mest.. går runt utmed saker och är konstant glad! Hugo är Hugo för den som känner honom behöver man inte säga mer, men han är som den goa lilla vuxna han alltid har varit och Edda är som en kopia av honom. Ja, vi har verkligen haft tur med våra 3 barn som bara är 3 väldigt goa och glada barn. Det är jag otroligt och evigt tacksam för! UNDERBARA UNGAR! Denna sista månaden har jag verkligen reflekterat över hur skört och nyckfullt livet är, på ett ögonblick kan det vara slut och vi är dårar som inte uppskattar det vi har varje eviga dag! Jag har det otroligt bra och jag har lovat mig själv att vara mer tacksam för allt jag har.

Blommorna har börjat blomma, solen skiner och det är verkligen vår i luften. Nu i dagarna ska jag fixa i ordning på balkongen så det går att sitta där ute. Denna sommaren vet jag hur jag ska ha blommorna, men självklart får jag vänta lite med dom. Igår började kursen på brukshundsklubben och Peter var där utan Enya första gången. Det verkar som han var nöjd än så länge. Det är så HÄRLIGT nu när det blivit varmare.. nu kan man vara ute mer och det är underbart. Jag har gått ner en hel del i vikt och har inte ont i kroppen mer så jag har inte speciellt mycket att klaga på. Dessutom har jag en mängd "nya" kläder som jag kan ha!! :D

Ja jag ska väl ta och plocka undan här lite nu då. Men jag slänger in lite av de bilder som jag tagit nu i dagarna.











På återseende!








Kommentarer
Postat av: Jane

Ja visst är det härligt med vår. Och nya kläder i mindre storlek är också skoj. Tycker som du att jag ska vara glad för det jag har. Försöker gnälla mindre på min blogg. Fast jag kan ju inte låta bli att gnälla på en del människor (?). Många kramar till er alla från mormor

2011-03-23 @ 11:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0