Äsch! =/

Jag ÄR fan lite bitter idag!!
Ja!!.. jag har sett en hel del bilder och videosnuttar från Tonis resa och jag borde ju åkt meeed!!! Då hade jag sett och upplevt det i verkligeheten!! MEN... jag SKA banne mig ner med Toni och/eller Linn någon gång!! :D Japp, så värre än var det alltså inte! xD

Förkyld är jag dock och jag gillar det.. INTE! Dessutom är ungarna sjuka också. Vi käkade palt idag! MUMMA!! Synd att jag bara får ner en halv palt! HAHA! Ja, när det är något väldigt, väldigt gott så önskar man ju lite grann att man skulle orka mer. ^^ Fast.. ändå inte förstås.

Vad händer annars då? Mycket och inget egentligen!! Det är höst nu och svamparna frodas!! Tack och lov så missbrukar ingen av hundarna vi har nu, svamp eller nåt annat heller för den delen. ;D Hihi!! Enya har börjat bredda sig och blir bara finare och finare. Och.. hon är bara så jädrans go! Jag måste ta lite nya bilder på allt och alla känner jag! :O Emellanåt är jag såå kass på uppdateringar! De som bör veta vad som händer vet det och resten är bara sånt som jag bjuder på utöver. 

Herregud vad jag fryser hela tiden så jag gissar på att vintern kommer bli en pain in the ass. Det var Sofiero-utställning här nyligen, jag skulle dit och glo.. men vad fan!! Eftersom att jag inte alls är speciellt intresserad av hur den typsika staffen ser ut och inte har någon annan ras av intresse där så kom det inte högt på prioritetslistan. Vilken hund som helst kan springa lite vänstervarv och det säger inte NÅGOT om det som är mest intressant för mig.. det som bor i skallen på hunden. Näh, så jag struntade i det. :D Fast, det skulle väl varit för att hejja på Filip och Emelie i sånt fall!! De har ju hundar som jag träffar lite då och då och som är jädrans trevliga individer. :D

Kul att ha några andra hundnördar att tjata lite jycke med. Och bevisligen så är de flesta hundmiljöer fylld med skit och sjuka saker. Vilket det i VART FALL ännu inte är i Presa-miljön. Tack och lov!! :D Förmodligen delvis för att de enda Presa-uppfödarna här i norden inte säljer till vem som helst och för att de ÄR just de enda Presa-uppfödarna.

Happ, jag har väl egentligen inte så mycket mer som jag ska dela med allt och alla... Men vi lever.. allihopa, hundarna mår bra och går fortfarande fint ihop, Ungarna växer och utvecklas.. alla 3. :D



Bjussar på några låtar som jag gillar, Enjoy!! :D














Ja det får räcka för denna gången..
På återseende! :D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

God Fortsättning på 2012. Ha det så bra Kram från Ske-å

2012-01-06 @ 07:06:50
Postat av: Sofia

Hej Annalena!

Om du fortfarande kollar din blogg, lägg till mig på MSN! Totalt tappat greppet om [email protected], ingen aning alls om vad jag har för lösenord!

Min nya är [email protected]

KRAM!

2012-01-22 @ 00:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0