Loooooong time ago... ;)

Ahh ja.. jag är inte så aktiv på internet mer öht som de flesta kanske märkt. Jag jobbar mest och när jag är ledig så är jag ändå rätt trött och det blir inte att prioritera internet. Men ack så härligt, min lön är redan högre än vad jag hade som usk och då har jag bara 65% av en full lön. :D Jag slipper jobba med det typiska "kärringfolket" och har det precis så som jag velat ha SÅÅÅÅÅÅ länge nu! Facebook har jag förresten stängt ner, jag har alltså inte tagit bort några vänner utan bara stängt det. Det konsumerar för mycket av ens verkliga tid i allafall och enligt vad en studie som framtagits vad gäller fb så är de mest aktiva (speciellt kvinnor) tydligen vanligt förekommande deprimerade. Det är inte jag, så det kanske var det som var grunden (undermedvetet) till att jag stängde ner möget? ;P

Happ.. annars då? Ja allt är som vanligt här med oss alla. Hundjäklarna fungerar fortfarande bra tillsammans, Ungarna slåss och hittar på hyss som vanligt och Peter.. ja han är som vanligt han med hehe. Enya fortsätter utvecklas fint och jag har ännu inte märkt av någon spökålder, väldigt trygg, tuff och fin mentalitet fortfarande. Hon hittar dock, (precis som ungarna) på hyss hon med. Hehe! Kabbi är den lilla energiknippe hon alltid varit. Hon är så söt och knäpp den jycken, hon MÅSTE sova/stitta på något ALLTID! Finns det inget att sitta/sova på så använder hon Enya som underlägg. xD Precis som hon gjorde med Ymer. Enya struntar i om hon gör det, men ligger Kabban på någon gemensam hundbädd så MÅSTE Enya dit, ta bädden och rista av Kabbi från den.. Knäppa jyckar! <3

Freya och Edda.. Ja de tjivas om det mesta som går att tjivas om. De har 100-tals leksaksklossar, många av samma färg och form.. men oavsett det så ska de ha varandras saker. De ungarna är tuffa av sig och det är nog ingen som kommer kunna sätta sig på någon av dom. Dom är båda väldigt kärleksfulla också (inte bara galna haha) De ska kramas och pussas och vara nära så fort de kan. <3 Edda som snart fyller 2 år! :O Min lilla bebis som inte är någon bebis mer. =( faaast, handen på hjärtat så är det skönt att kunna snacka med alla tre nu.

Hugo är lika go som han alltid varit! <3 Han har börjat träna jujutsi nu och tar det på största allvar, Armhävningar och situps på kvällarna. Han är duktig! Han är fortfarande duktig i skolan och jag hyser ingen som helst oro för honom! :D

Jag och Peter har det bra vi med, vi har passerat 12 år tillsammans (den 4 Februari) och överlevde det också. Hehe!

Men! Jag har för närvarande inga bilder att bjussa på. Ska ta mig i kragen och fixa fram lite bilder i sinom tid tänkte jag. Vi har ju vår här nu, massa blommor och vackra, soliga dagar så jag får väl slita med mig hela ekipaget ut och fotografera någon dag.
Hade tänkt det nu i helgen, men jag har haft bihåleinflamation och varit rätt kass i helgen... tack och lov var det under helgen så jag slapp missa någon jobbdag! Snart får jag ju så nära till jobb så jag kan cykla varje morgon! Det ska bli gött det! :D

Meeen... nu ska jag börja med middagen så det inte blir så sent. Kom bara på att jag inte uppdaterat bloggen på EVIGHETER!!! Ledsen Linn och Toni att det inte är blider på Enya denna gång, hon blir bara snyggare och snyggare kan jag lova i allafall <3 Once a real presa, never again a fake one. ;D På återseende!

PEACE!





Kommentarer
Postat av: Linn

Det er kjempe moro at du har funnet en jobb du trives så godt i, og det blir helt klart lite tid til internett når 3 barn (ehh 4) og 2 hunder venter på deg hjemme hver dag :)))



Vi venter tålmodig på bilder, og siden hun blir bare vakrere så venter man jo på noe godt uansett :)



Puss og kram til dere alle. Og noen ekstra til lille ♥ Freya ♥

2012-05-13 @ 16:04:46
URL: http://www.k9madness.com
Postat av: Ella

Trilla in här & kolla lite,

fin blogg & fina hundar..



MVH/ Ella

2012-06-26 @ 19:05:44
URL: http://minnaw.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0