Yay! :D

Min morbror är i Malmö!!! Jag vet inte HUUUR många år sedan jag träffade honom och imorgon ska vi iaf ses och kanske att jag kan lura med honom hit så han får träffa oss och snorungarna och se underbara Helsingborg (och kanske Helsingör) i sitt rätta element.. Dvs sommaren! :D Jag har redan en perfekt plan för vad vi ska göra imorgon så han mååååste komma hit! ;D De flesta från min släkt saknar jag väldigt mycket! Men norrland blir det nog aldrig mer för min del.. Så som det känns nu iaf.

EN sak som är gay är att sladden till kameran är borta! :( I min kamera har jag lite kort på Terry, Julie och Jacob, hundarna osv, osv.. Men nu kan jag inte lägga in dom så ni får hålla er till tåls tills jag hittat den.

Jag läste lite häromdagen om beskrivningen av Firo som Linn skrivit på deras hemsida.. Vi HAR en Firo i feminint format här hemma! Så otroligt skönt balanserad, självsäker och tryck när det gäller.. Dessutom absolut fullproppad med ENERGI! Jag blev helt varm i hjärtat när jag läste Linns ord om Firo och ser Enya framför mig. Hon är verkligen en god representant av rasen och lika väl känner jag mig fullkomligt trygg i hennes sällskap. Hon är, för mig.. Den perfekta Presan.. om hon bara slutar sno käk förstås. xD

Ja förresten.. Jag har fan världens bästa chef!! Det känns som han ser sig vara en slags fadersfigur för mig.. som att han ser något i mig som typ bara två st gjorde.. Han tror på mig och verkar ha planer för mig att bli något högre i företaget. Så länge jag har honom som chef så kommer han stå bakom mig och ha en betydande roll för mig i min "karriär". Detta verkar reta en och annan så pass mycket att någon blivit otrevlig mot mig ^^ Men... så är den ena personen som en redig kvinna med massa issues också. ;D Och jag orkar inte med sånt trams mer, för gammal och för säker på vem jag är för att låta det påverka. I pity the fool and that´s it. Men det är skoj att ha mer ansvar nu och jag har riktigt god relation till 99% av alla på min arbetsplats. Spelar ingen roll om det är underentreprenörer, andra företag eller vårt eget. Jag har lätt för att skapa en god, trevlig och avslappnad relation med dom och de allra flesta verkar tycka att det är bra och kul med en kvinna i ett typiskt mansyrke. En kvinna som ÄR ute på golvet och ingen fullkomlig kontorsråtta. Så vill jag ha det också, jag vill vara där det händer saker och inte BARA bakom en dator.

Åh ja, i kväll ska vi se Walk the line, jag älskar Johnny Cash låt "Hurt" så det ska bli kul att se storyn om hans liv. Eller iaf början av hans liv. Så.. jag tänkte ta och runda av här då. :D



Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0