Kommer hon måntro?

Jag försöker övertala min lillasyster Carro att komma hit! Hon är väl egentligen på om det men så är det ju Quila då.. Inga problem, det får lösa sig. =) Kom igen nu Carro.. Tänk vad roligt vi skulle ha! =)  Då ska vi fan åka till hundrastgården igen och släppa hundarna. Tror att Quila också skulle uppskatta det. Sedan skulle det vara kul att ha en lite fluffigare hund att gosa med också ;P

Syster.. Sååå söt!!


 


Quila, Liiite sötare =P



Tänkte på det, varför tar man inte bättre tillvara på den lediga tid man har? För när man väl inte har denna lediga tid mer så inser man ju snabbt hur mycket annat skoj man kunnat göra, Jag menar.. man ska ju utnyttja tiden maximalt.
Just nu känner jag mig frustrerad, allt ska då fan hända samtidigt.

Just ja.. igår fick jag en ganska rolig kommenatar i min blogg. Den finns Här  Alltså den sista kommentaren. Ja, vad ska jag säga.. och? ja, mig bekommer eventuella anmälningar inte ett enda dugg. Känner att jag tycker synd om dig anonyma person som känner så, det bästa är att bara ignorera...  Läs inte bloggen/bloggarna (f.ö fattar man ju knappt vad som skrivs ändå pga stavfel och meningar som är skrivna som.. jag vet inte vad) , skit i vad som sägs..MEN Är det så vad gäller hunden så tycker jag absolut att du ska göra en anmälan!! Det finns ingen hund som förtjänar att leva så.

Sen kan jag för mitt liv inte fatta vad fan man ska med djur till om man inte bryr sig om dom. Det övergår mitt förstånd. Det är inte någon lagervara, ingen soffprydnad, det är samma som hur endel folk flitigt och stadigt använder burar till sina djur. Då snackar jag inte om burar lite då och då, utan om att djuren mer eller mindre lever mesta delen av sina liv i burar.



Nä fy fan..  =(

Sen blir jag så ledsen när jag letar efter bilder att illustrera mina tankar med, så snubblar jag över såna här sidor


Imorgon är det mycket som ska fixas med och jag mååste gå ner i källaren och ta upp de lådorna (som jag så klart ställt läängst ner) Jag skulle gjort det i helgen, men vi passade på att släppa alla måsten. Vi var över en sväng till Danmark på 50-års fest. Kul att få namn till de ansikten man hört talas om.. trevligt folk!

Ja, nu ska jag göra annat.

Peace!!









Kommentarer
Postat av: Rebekah

Vad jag önskar att man kunde stoppa vissa människor från att köpa hund, vad jag önskar att vi kunde ändra Asien och alla oförstående människors okunskap och ointresse om djurs känslor, smärta och rädsla.



En värld utan djurs lidande - en dröm jag skulle ge mitt liv för att uppfylla.



KRAM!

2008-09-30 @ 12:56:26
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Anonym

Letade efter en väns blogg och snubblade in här. Ville då bara fråga om det inte finns något posivitv i ditt liv? Du pratar aldrig om något riktigt bra enbart om andras fel och trista saker i ditt liv. Från en undrande

2008-10-02 @ 09:40:32
Postat av: Annalena

Hej Annonym undrare. "letade efter en väns blogg" tycker mer att det låter som att du är en frekvent läsare här efter som att du anser att jag " Du pratar aldrig om något riktigt bra enbart om andras fel och trista saker i ditt liv"



Om du anser det föreslår jag att du fortsätter leta efter din väns blogg och inte läser här mer =)



Jag väljer att skriva om sånt som faller mig i smaken och inte om hela mitt liv som jag antog att folk fattade eftersom att det blir som en "öppen dagbok"



Sen tycker jag att det är direkt töntigt att kommentera om du inte kan stå för vem du är med i allafall ett namn och en mailadress. Men som svar på din fråga då, jo då det finns mycket positivt i mitt liv. Väl mött!

2008-10-02 @ 11:09:37
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Rebekah

Äh, skit i dom anonyma Annalena!

Dom är bara avundsjuka på oss för att vi är så mycket bättre. ;)

2008-10-02 @ 14:44:04
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Anonym

hej. jag tror bara jag kan gissa vem denna anonyma som skrev att det inte finns nåt positivt i ditt liv kan vara. samma person som jag skrev en kommentar om för några dagar sedan. Hon läser nämligen din blogg. det har jag sett när hon i sin egen blogg kommenterade min kommentar om henne som jag skrev i din blogg. Hon vänder ju allt hon själv gör till att det är någon annan som gör det. som det här "finns det inget positivt i ditt liv? du pratar enbart om andras fel..", det är ju precis det hon gör. Ha det fint, du kan ju mejla mig om du vill.

2008-10-02 @ 21:34:52
Postat av: Agge

Tycker du ska skita fullständigt i denna anonyma människa.

kan man inte stå för vem man är och sina åsikter är man inte mycket värd!

Hoppas du har det bra, tänker på dig!

kram

2008-10-03 @ 13:30:52
URL: http://aggrot.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha jag vet det är så skrattretande .. Inget o bry sig om :)



Föresten var inne på den länken "såna här sidor" fyfaaaan jag började gråta asså. Hur kan man vara så hjärtlös? uuush...



Ha en underbar dag, /Michelle & Freja

2008-10-03 @ 13:45:55
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Anna

hihih jag har saknat dej också...



Varför ska man vara anonym kan man inte stå för vad man skriver??? hum ja jag tycker då inte att du AnnaLena ser allt i svart det finns ju andra som gör det...



Kram på dej och hälsa familjen Anna

2008-10-04 @ 13:43:33
URL: http://panthera.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0