Hej alla glada & Hej alla bittra, sorgliga jävlar! :D

Till alla er glada säger jag bara Kyss och Hej!! :D Till er bitterfittor som inte får tillräckligt att göra TROTS hundar, heltidsjobb, lydnaskurser, WP-träningar, utställningar och privatliv på det. Jag känner med er! Det kan inte vara lätt att ha så MYCKET att må dåligt över och reta sig på och när man själv sitter med med vad man anser (eller försöker få alla andra att tro) det perfekta livet, det perfekta jobbet, den perfekta sambon, de perfekta vännerna och de perfekta hundarna! xD Att vara bitter innan man ens blivit gammal är ju bara.. SORGLIGT!



http://oka042.blogg.se/2010/august/suzzie-ares.html#comment Inlägget + mina kommentarer tåls att läsas Igen och Igen och Igen och IGEN  och IGEN så kanske man får med sig ALLT och exakt vad jag skrev och slipper fundera så jävla mycket. Hjärnspöken kan inte vara lätt alltså!! :D


Att mina åsiker kan göra sån jävla inpact på så mycket folk!! Wow!! Tackar ödmjukast för komplimangen!! :D

 

Ha en bra dag!!

Kyss & Hej!! :D




Kommentarer
Postat av: Suzzie

Kyyyyyyyss min plyyyyyyyysch! Värst va Du va på hugget, hihi!



Kramar <3

2010-09-08 @ 11:55:41
URL: http://armon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0